Ароматизація приміщень
Ароматизація приміщень дозволяє збільшувати рівень задоволеності клієнтів, відвідувачів, збільшувати їх проведення часу і, побічно, стимулює продажі.
Що таке аромамаркетинг?
Аромамаркетинг це потужний інструмент посилення клієнтського емоційного досвіду за рахунок ароматизації приміщення ароматом, що ефективно доповнює та посилює концепцію бренду та дизайн приміщення.
В основі ефективності аромамаркетингу лежить унікальність нюху як органу чуття, а саме:
- Серед усіх органів чуття саме нюх розвивається найпершим у немовля ще в утробі матері, що показує колосальну важливість сприйняття запахів у житті немовляти.
- Центр нюху знаходиться в мозку в тій же зоні, яка відповідає за емоції та пам’ять і ця зона має найкоротший шлях для проходження сигналу.
Ароматизація приміщень дозволяє збільшувати рівень задоволеності клієнтів, відвідувачів, збільшувати їх проведення часу і, побічно, стимулює продажі.
У яких випадках потрібна ароматизація приміщення?
- Посилити емоційний досвід відвідувачів та клієнтів бізнесу за рахунок залучення каналу нюху – вкрай ефективного інструменту комунікації та сприйняття на рівні підсвідомості.
- Нейтралізувати чи замаскувати неприємні запахи у приміщенні.
- Доповнити емоційний досвід клієнта очікуваним тематичним ароматом – найчастіше йдеться про продуктові аромати випічки, кави, солодощів, бакалії, спецій.
Від чого залежить ціна?
Вартість ароматизації приміщення залежить від:
- Придатного типу приладу для ароматизації приміщення. Прилад може встановлюватися потай від очей (за стелею або в технічному приміщенні, де є доступ до повітроводів), або оглядно, наприклад, як підлоговий варіант або підвішений на стіні.
- Місце розташування приміщення. Якщо клієнт готовий самостійно обслуговувати себе, то місце розташування не має значення. У разі замовлення послуги ароматизації «під ключ» вартість послуги буде зростати в міру віддалення локації клієнта від найближчого міста, де у нас є сервісні інженери.
- Очікуваного рівня споживання арома олії і цей фактор найбільше впливає на вартість ароматизації приміщення.
Які фактори впливають на темп витрати арома олії?
- Площа та обсяг приміщення. Чим більший обсяг, тим вища витрата.
- Структура приміщення. Внутрішні перегородки та стіни у приміщенні, меблі створюють перешкоди для поширення аромату. Щоб нівелювати цей фактор, потрібно або подавати аромат через припливний повітропровід, або погодитись на меншу зону ароматизації, або встановлювати додаткові прилади для ароматизації приміщення.
- Повітрообмін у приміщенні. Чим інтенсивніший повітрообмін, тим більше буде витрата. Винятком є приміщення, де є рекуперація повітря.
- Тривалість подачі аромату в приміщення на тиждень.
Кейс з ароматизації приміщення Mary Kay в Китаї від Prolitec
Mary Kay – міжнародна косметична компанія зі штаб-квартирою в Техасі, США. У 2011 році Mary Kay була шостою за величиною компанією прямого продажу у світі з чистим обсягом продажів 2,9 мільярда доларів США.
Коли вони вийшли на китайський ринок, вони відкрили свою регіональну штаб-квартиру у престижній офісній будівлі в Шанхаї.
Завдання: як Mary Kay може зробити штаб-квартиру в Азії гостинною та створити для відвідувачів сильну ідентичність бренду?
Рішення:
Навколишній аромат може створити міцний емоційний зв’язок між відвідувачами та брендом. «Запах довкілля значно і підсвідомо впливає сприйняття споживача» (Business Service 2007)
Mary Kay уклала партнерську угоду з компанією Prolitec, що надає послуги професійної ароматизації приміщень, щоб створити елегантну гостинну атмосферу у вестибюлі офісної будівлі в Шанхаї.
Чотири прилади для ароматизації приміщень AQ570 були встановлені у системі вентиляції та кондиціонування, що обслуговує вестибюль. Аромат Boutique Noir був обраний за його елегантну якість.
Результат: шляхом створення елітної атмосфери у своїй регіональній штаб-квартирі Мері Кей зробила своє лобі гостинним. Відвідувачі відразу дізнаються про високу якість бренду та його продукцію.
Менеджмент був дуже задоволений програмою ароматизації.
Устаткування для ароматизації приміщень
- AIRQ 160 – компактне обладнання для невеликої зональної ароматизації приміщень. Аромат подається безпосередньо до приміщення. Для ароматизації приміщень об’ємом до 300 м3. Картридж місткістю 105 мл.
- AIRQ 270 – оптимальне обладнання для повномасштабної ароматизації маленьких та середніх приміщень, об’ємом до 425 м3. Може подавати аромат лише безпосередньо до приміщення. Картридж ємністю 500 мл, що дозволяє рідше змінювати картридж, оптимізувати логістику та сервіс.
- AIRQ 570/580 – оптимальне обладнання для повномасштабної ароматизації середніх та великих приміщень, об’ємом до 850 м3. Може подавати аромат безпосередньо в приміщення або через систему припливної вентиляції та кондиціювання. Картридж ємністю 500 мл., що дозволяє рідше змінювати картридж та оптимізує логістику та сервіс.
- AIRQ 1200 – високопродуктивне обладнання для ароматизації великих приміщень через системи припливної вентиляції та кондиціонування об’ємом до 4200 м3. Має картридж для арома олії ємністю 1250 чи 2500 мл.
Що потрібно для замовлення ароматизації приміщення?
Заповніть форму для консультації.
Ми з Вами зв’яжемося і прояснимо завдання, проведемо ознайомлювальну зустріч та підберемо аромат для приміщення, здійснимо огляд локацій.
Ароматизацію приміщення можна запустити протягом 3-7 днів з моменту звернення.
Ви працюєте по всій Україні?
Ми ароматизуємо приміщення по всій Україні, у тому числі у всіх великих містах – Київ, Одеса, Харків, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Житомир, Вінниця, Рівне, Луцьк, Хмельницький, Івано-Франківськ, Кривий Ріг, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Полтава, Суми, Чернігів, Черкаси та інші.